Η παιδική ηλικία θεωρείται από τους περισσότερους σαν η σημαντικότερη περίοδος στη ζωή του ανθρώπου. Το παιδί δεν είναι tabula rasa (άγραφος πίνακας). Δρα και μαθαίνει μέσω της εμπειρικής επαφής με τα πράγματα του περιβάλλοντος του. Γι’ αυτό σκοπός της προσχολικής εκπαίδευσης πρέπει να είναι η υγιής και ολόπλευρη ανάπτυξη του. Για την επίτευξη του πιο πάνω σκοπού οργανώνουμε στη τάξη μας δραστηριότητες λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία και τις εμπειρίες των παιδιών που έχουμε κάθε χρόνο.
Ετικετες
28η Οκτωβρίου
(1)
Αγάπη
(1)
Ακρόαση παραμυθιού
(1)
Αμυγδαλιά
(1)
Ανθρώπινο Σώμα
(4)
Άνοιξη
(6)
Απόκριες
(2)
Αρχή σχολικής χρονιάς
(5)
Γλώσσα
(11)
Γράμματα
(1)
Διατροφή
(3)
Εικαστικά
(2)
Εποχές-Μήνες
(3)
Ζώα
(8)
Η Ελιά
(1)
Θρησκευτικά
(1)
Καθαριότητα
(1)
Καλοκαίρι
(4)
Κατασκευές
(1)
Κύπρος
(2)
Μαθηματικά
(9)
Μέσα επικοινωνίας και ενημέρωσης
(1)
Μυθολογία
(2)
Ο καιρός
(2)
Οι 12 μήνες
(3)
Οι μέρες της εβδομάδας
(2)
Πάσχα
(5)
Περιβάλλον
(3)
Πλανήτες
(1)
Σπίτι
(1)
Συναισθηματική Αγωγή
(6)
Τραγούδια
(2)
Φθινόπωρο
(6)
Φυσικές επιστήμες
(2)
Χειμώνας
(7)
Χριστούγεννα
(9)
Χρώματα
(1)
Αναζητηση αυτου του ιστολογιου
Translate
Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014
Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014
Χειμώνιατικες χειροτεχνιες
Πρώτα πρώτα να ευχηθώ σε όλους ένα δημιουργικό 2014 γεμάτο υγεία και ευτυχία! Αφού πέρασαν οι γιορτές των Χριστουγέννων ξεκινήσαμε πάλι δουλειά στη τάξη. Αρχικά αντικαταστήσαμε, επιτέλους, το παλαμόδεντρο του φθινοπώρου με το παλαμόδεντρο του χειμώνα.
Στη συνέχεια στολίσαμε τη τάξη μας με χιονάνθρωπους και πιγκουίνους.
Τέλος μιλήσαμε για τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμερία νάρκη και φτιάξαμε σκαντζόχοιρους κρυμμένους στα φύλλα.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)